Sepatah Dua Kata

Thursday, April 5, 2012

Coretan Hari Ini - Part 3

Assalamualaikum Everybody !!!

Alhamdulillah..Hari ni Allah swt masih lagi berikan kita semua nafas seperti sediakala untuk teruskan hidup kat atas muka bumiNya yang indah ni..Aku pun seronok sangat sebab hari ni aku akan menghadapi last paper untuk final exam semester ni..excited pulak nak cuti walaupun rumah dengan kolej aku tak lah jauh sangat pun..hehe..tapi siapa la yang tak suka cuti kan..semua orang suka,bila dah penat study berbulan-bulan..so,time cuti ni la nak rehat pulak..sebelum semua member aku balik kampung masing-masing, aku nak mintak maaf la kat korang semua kalau selama semester ni aku ade buat salah dan silap yer..ampunkan lah aku..huhu..dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki ni..mintak halalkan semuanya yer..semoga perjalanan korang nak balik ke kampung nanti baik-baik jer dan selamat sampai ke destinasi ok..hope kita semua dapat jumpa lagi semester depan k..tu pun kalau semua panjang umur laa..sampai sini je la untuk hari ni..Last sekali,

Happy Holiday Semua !!!
Manfaatkan Cuti Korang Dengan Sebaik-baiknya..
Jumpa Lagi Semester Depan..Insya Allah




No comments:

Post a Comment