Wednesday, April 4, 2012

Coretan Hari Ini Part 2

Assalamualaikum semua...

Sedar tak sedar dah dua tahun aku study diploma kat kolej aku ni..Macam-macam yang dah aku lalui sepanjang aku bergelar siswa kat tanah bertuah ni..Dan macam orang lain,kat mana-mana pun kita pergi,mesti ada kenalan baru kan..Alhamdulillah, aku pun dapat ramai member yang otak giler macam aku jugak..Bukanlah giler sangat-sangat, cuma nakal sikit jer..biasa la tu, anak muda la katakan..Jadi hari ni aku nak memperkenalkan mereka-mereka yang 'giler-giler' tu..hehe..Moh kita..!!

Dah ade nama tu, so takyah kenalkan la yer

Nama dia Raimi Saifullah
Dia ni Exco MPP kat kolej aku

Yang kat sebelah Raimi tu nama dia Syafiq

Dari Kanan : Syafiq, Afif @ Demo, Harith @ Acik

Tengah khusyu' berdoa

Yang ni senior kitorang..kira otai la
nama dia Gazi

Dua serangkai ni pulak Amirul @ Pioi and Hizami 

Dah kenal dah tadi..
Yang pakai jam tu nama dia Ariff..orang Ganu Kite

Ni la keje jenayah yang selalu Hizami buat..jadi photographer

Ni geng budak kelantan..sorang Tanah Merah, sorang lagi Kuala Krai

Ni la tempat selalu aku pergi time cuti sem..TEMERLOH bandar ikan patin

Yang sebelah Hizami tu nama dia Azwan @ Pamol
Lupa nak bagitaw, Hizami and Pamol ni sebenarnya Penyanyi Nasyid

Nilah member aku yang paling 'besar' setakat ni..
Pioi ni nak jadi Motivator katanya..

Pamol ni orang Sabah..
Tu dia tengah belajar tulis loghat Kedah sebab nak jadi menantu orang Kedah

Yang ni pulak Farid..Dia pun Exco MPP jugak..
Asal dari Kedah Darul Aman Tanpanya..hehe

Inilah Ariff budak Ganu Kite tu..
Istimewa dia ni sebab ade 'pemanis muka'

Yang sebelah kanan sekali tu Muhsin @ Mosen..orang Tasik Chini...Peace..!!!

 Ini masa kat umah Atuk Raimi kat Lanchang..bercuti kat sana..

Ini dah kenal dah..

Bila dah abis kelas pun bergambar jer kejenya..

Inilah panglima dan pendekar dahulu kala yang masih hidup hingga ke hari ni..
ini masa pertandingan drama kat kolej aku daa..WINNER lagi..hehe

Tengok dari tepi pun dah boleh agak sape dia ni...kan3x

Tak taw nak kata ape dah..huhu

hmMm..

Kat sini rupanya dia..sebelah Syafiq tu nama dia Zamir...
trade mark die 'ok, fine'...'tahniah laa'..

Skema la pulak..hehe

Walaupun kitorang ni ade sifat dan tabiat yang berbeza-beza, namun kitorang tetap ada matlamat dan cita-cita yang sama iaitu nak jadi seorang DAI`E...
Mudah-mudahan Allah perkenankan..amiin..

No comments:

Post a Comment