Wednesday, December 26, 2012

Coretan Hari Ini - Part 6

Assalamualaikum wrt wbt

Sudah sekian lama tidakku bersihkan ruang tamuku ini...hehehe...berbulan-bulan jugak la rasanyer...mesti dah berhabuk kan...malu plak kat tetamu yang datang...takpe lah..aku harap korang sume sehat belaka la. Cuti sem baru ni pun sibuk dengan program. Kem kat sana sini aku pergi. Walaupun penat, tapi best sangat-sangat. Pengalaman pun aku dapat sekali, bukan penat semata-mata. Aku pun dah belajar loghat kedah la ni..haha.. Almaklum la, hari tu pergi kem kat Sungai Petani. La ni cuti sem pun dah abis suda, so sekarang ni aku dah start praktikal taw..dekat Pejabat Agama Daerah Kemaman, Terengganu. 10 disember lepas aku masuk kat tempat baru ni...walaupun hanya aku sorang jer yang ter'lepas' kat sini, aku terima jer. Sebab memang aku yang mintak kat sini kan. Lagipun dah dapat kenalan baru kat sini. Orang kat sini pun semuanya sempoi-sempoi belaka, layan jer...hehehe. Tapi setakat ni, aku takde buat kerja apa sangat pun. Banyak relaks dari buat kerja, hehehe. Orang pejabat ni kata, sekarang ni dah akhir tahun sebab tu lah dah takde kerja. Akaun pun dah tutup. Insya Allah tahun baru nanti banyak la program yang akan menyusul. Pape pun, aku harap aku dapat buat yang terbaik sepanjang aku praktikal kat sini, Insya Allah. Rasenye cukuplah kot untuk kali ni. Insya Allah kalau ada masa, kita jumpa lagi yer...Selamat Semua !!!

Tempat Praktikal Ku

No comments:

Post a Comment